Lionbridge Dil Araştırması (30 $ kazanç)







Lionbridge Dil Araştırması (30 $ kazanç)

kayıt için : çalışma sona erdi

linke tıklayınca açılan sayfada bilgilenizi dolduruyorsunuz.
tüm bilgilerinizin gerçek olması gerekli..
benim başvuru tarihim :30 Mayıs 2019


     formun içinde banka bilgilerimi daha sonra vermek istiyorum olarak işaretledim


03.06.2019 tarihinde yani başvurudan 3 gün sonra ebeveyn izin formu geldi 

 open document

olarak görünen kısma tıklayınca izin formu açıldı..

açılan formu aşağı doğru kaydırdım, son kısımda doldurmam
 ve imza atmam gereken kısmı  ( mause ya da telefonda parmağınzla)  imzaladım . 




 03.06.2019 tarihinde imzayı yolladıktan sonra imzaladığım formun onayı geldi.


07.06.2019 tarihinde ön bilgilendirme geldi.

07.06.2019 tarihinde tüm görev formları mail olarak geldi. 

içeriğinde kayıt formu. nasıl kullanılcağı. sorun çözümleri ile ilgili herşey TÜRKÇE OLARAK BULUNUYOR. tüm işlemlerin nasıl yapılcağı , neler olduğu hepsi detaylı olarak anlatılıyor


10.06.2019 tarihine kadar tamamlayıp göndermemizi ve tamamladıktan sonra aynı maili kullanarak altına bitirdiğimizi yanıtla olarak göndermemizi istediler. yaklaşık 15 dakikada ( kızım 14 yaşında olduğu için kendisi yapabildi)  tüm işlemleri tamamlayıp maille bitirdiğimizi bildirdim.  


 Toplam 160 cümlenin net olarak kaydı gerekiyordu. ya eksik cümle ya da tekrar teyit amaçlı 24.06.2019 tarihinde bir kayıt formu daha geldi ama sadece 4-5 cümle okuduk. Onu da bitirdim diyerek yanıtlayıp yolladık.


 05.07.2019 tarihinde görevin onaylandığı. banka bilgilerini vermem istendi.

15.07.2019 tarihinde bildirdiğim hesapta sorun çıkmaması açısından bildirdiğim hesabın TL mi yoksa USD hesabı mı  olduğu ile ilgili bir teyit yapıldı





ve mutlu son olarak 23.07.2019 tarhinde ödemeyi yolladılar

(uluslararası bir para transferi olduğu için masrafları da düşünerek 55 $ yolladılar. o kadar da düşünceliler yani )

kolay bir çalışma , basit bir işlem . uygun olanlar katılabilir. 


Yorumlar

  1. Çok faydalı bir blog yazısı olmuş teşekkür ederim 😊

    YanıtlaSil
  2. Çok faydalı bir blog yazısı olmuş teşekkürler 😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder